Ghid de promovare
Saloane de înfrumusețare
Pentru că postările de pe Facebook și Instagram nu sunt de ajuns
Promovare offline și online pentru salonul tău de înfrumusețare.
Profită de super oferta de lansare!
Concret. Aplicabil de mâine. Vezi acțiunile care îți ajută afacerea, indiferent de mărime.
Perfect atât pentru saloanele mici, cât și pentru cele mari.
Adevărul e că o idee de promovare bună, nu trebuie niciodată ignorată.
Întrebarea "Câte programări ai vrea să ai lunar?" se transformă în întrebarea "Cât de multe progrămări poți onora lunar, pentru a oferi o experiență plăcută clienților tăi?"
Promovarea nu înseamnă doar ceva drăguţ. Ori doar ceva stilat, ori la modă. Și nu înseamnă doar social media, deşi, poate, această componentă are o pondere mare.
Parcurge ghidul de promovare și vei vedea concret toate recomandările. Sunt șanse mari ca saloanele concurente să le ignore sau să nu le cunoască. Beneficiază de acest avantaj! De asemenea, prin promovare poți stimula recomandările directe, despre care știm că joacă un rol foarte important în cazul serviciilor, precum cele pe care le oferi tu.
Folosește ghidul și vezi ce simplu e să ai o strategie de promovare cu obiective măsurabile și acțiuni concrete care să îți pună în valoare afacerea și toată străduința.
Clienții trebuie să știe că exiști, înainte să îi convingi să te viziteze. Până la urmă, de ce ar schimba salonul la care merg în prezent?
Prin urmare, de ce ai nevoie de o strategie de promovare pe termen mediu sau lung pentru salonul tău?
Numărul saloanelor de înfrumusețare e în creștere, iar clienții amână să prioritizeze vizita la salon din cauza costurilor.
Prețul cosmeticelor a crescut din cauza inflației, ceea ce te determină să majorezi costurile serviciilor pe care le oferi. Plata corectă, nu înseamnă implicit și pierderea clienților, ci filtrarea celor valoroși.
Cu ajutorul ghidului îți dai seama care sunt cele mai profitabile servicii pe care le oferi și cum să le promovezi eficient. În felul acesta să îți crești profitul, fără să muncești mai mult.
Statistic, majoritatea clienților saloanelor de înfrumusețare au între 18 și 34 de ani. Dacă ai putea să ajungi mai ușor și la clienți de peste 34 sau ai personaliza serviciile tale pentru grupa de vârstă cel mai puternic reprezentată în salonul tău, ți-ar crește sigur profitul. Află cum!
Serviciile de înfrumuseţare pe care le oferi - şi clienţii tăi - au nevoie de promovare printr-o strategie coerentă. Iar acest ghid tocmai asta te va ajuta să realizezi.
Pentru tine înseamnă doar beneficii!
Bonus de lansare! Ofertă limitată!
50+ idei de promovare în social media, pentru un număr nelimitat de postări!
Ghidul de promovare înseamnă 35 de pagini de informație structurată și garantată de către specialiștii Story Seeker.
Informația este dedicată și personalizată pentru promovarea saloanelor de frumusețe cu idei și exemple care se aplică strict în domeniul de înfrumusețare. Atenție! Ghid scris din experiență! Descoperă mai mult decât găsești la o căutare pe Google, 100% informații validate și testate de specialiștii Story Seeker!
Garantat vei avea momente “Aha!”
De aceea, recomandăm parcurgerea ghidului și notarea ideilor ce îți vin atunci când îl citești și care se aplică afacerii tale.