Textul stă la baza content marketing‑ului și a copywriting‑ului, însă cele două componente ale marketingului digital sunt diferite prin scopul, lungimea, povestea sau emoțiile pe care le transmit.
Fără îndoială, scriitura este una dintre cărămizile de bază ale agenției Story Seeker pentru că avem în echipă colegi foarte experimentați atât pentru texte în limba română, cât și pentru texte în limba engleză ce servesc scopului și obiectivelor business‑ului tău.
Content marketingul este textul scris pentru a educa sau a distra cititorii. Poate genera și vânzări, dar acesta nu este scopul său principal. Poți face marketing prin conținut cu ajutorul articolelor de blog, tutorialelor, studiilor de caz, newsletterelor, advertorialelor, postărilor social media. Textele bine scrise îți oferă vizibilitate în motoarele de căutare, cresc încrederea în brand și potențialul de conversie.
Copywriting‑ul implică crearea de conținut care convinge cititorii să acționeze și să cumpere serviciile sau produsele tale. Astfel, avem pagini de vânzare (landing pages), texte de reclame, pagini de produs, emailuri de vânzare.
Focusul principal trebuie să fie pe publicul tău țintă. Potențialul client e soarele în jurul căruia se învârt toate planetele, aka mesaje relevante transmise pe canalele tale de comunicare, relevante publicului.
Content writing Story Seeker
Social Media Management
Care este vocea companiei tale – tonul este dat de texte autentice, oneste, mereu adaptate platformei prin care transmiți mesajul și concepute cu gândul la publicul tău țintă și comportamentul său.
Ne ocupăm de auditul conturilor tale social media (facebook, instagram, linkedin, youtube, tiktok, whataspp etc.), concepem strategie dedicată, oferim consultanță, creăm planurile editoriale pentru postări și oferim rapoarte și concluzii, astfel încât prezența online a business‑ului tău să fie una unitară, consecventă și eficientă.