Cât de ușor e găsit brandul tău online? Întodeauna recomandăm ca înainte de a face orice campanii complexe de promovare, site‑ul să fie optimizat, ușor de utilizat, intuitiv și plin de informații relevante pentru publicurile tale țintă. E referința online a business‑ului tău.
Și atunci îți pun întrebarea cum ai traduce pentru business‑ul tău sintagma THIS SITE IS A KILLER – site‑ul tău e mortal de bun, sau omoară orice șansă de conversie?
Pentru un răspuns mai clar, trebuie să ai in vedere 4 aspecte importante:
- Structura informației pe site;
- Varianta mobilă;
- SEO;
- Experiența utilizatorului.
Cele mai frecvente situații negative întâlnite:
1. Site‑ul nu are metadescrieri – cu alte cuvinte Google preia ce consideră relevant din informațiile existente pe site, fără ca tu să indici ce e relevant și să controlezi acest aspect. Folosește metadescrieri la site, categorii, pagini relevante – comunica factorii diferențiatori și bazează‑te pe cuvintele cheie importante ale business‑ului tău.
AȘA NU
AȘA DA
2. Site‑urile conțin texte generale, scrise la persoana întâi – facem, realizăm, promovăm, vă oferim valori – când textele ar trebui să pună accentul pe beneficiile pe care produsele sau serviciile tale le aduc pentru clienți. Focusul ar trebui să fie mereu pe beneficii și nu doar pe caracteristici.
AȘA NU
Scaun de bar exterior, înalt, cu suport pentru picioare
AȘA DA
Scaun inalt pentru baruri si pub‑uri outdoor
Este un scaun de bar exterior cu un design minimalist, functional si ergonomic. Cadrul metalic din otel galvanizat este tratat pentru rezistenta la conditii outdoor, iar scoica este impletita in sfoara nautica de Ø 8 mm, de asemenea rezistenta la UV si apa. Pentru un plus de confort si stabilitate este prevazut cu suport pentru picioare. Il recomandam pentru amenajarea zonei de bar in cluburile, restaurantele sau terasele de vara.
3. Evită clișeele – deseori întâlnim expresii de genul: echipă tânără și dinamică, atenție la detalii, profesionalism, servicii de calitate. Suntem siguri că fiecare brand are o poveste interesantă pe care o poate comunica, pornind de la valorile sale, sau modalitatea în care interacționează cu clienții. Trebuie doar descoperită și pusă în valoare.
IMPORTANT! Focusul trebuie îndreptat pe client, pe beneficii (știu repetăm..intenționat) De aceea, recomandăm comunicarea la persoana a II‑a singular sau plural, în funcție de specificul business‑ului. Nu uita de îndemnul la acțiune – ce îți dorești să facă vizitatorul care citește o anumită pagină a site‑ului tău?
În final îți lăsăm chiar un îndemn la acțiune, care sună cam așa:
Dacă ai nevoie de un audit al site‑ului, contactează‑ne! Nu mai amâna pe anul viitor ce poți face acum.