#shortone Știai de noua tendință în SEO? Marcajul Quick Read din Google

Nu optimiza articolele pentru a avea o anumită lungime, cât mai degrabă pentru calitate și oferă-le cititorilor tăi răspunsul pe care îl caută, cât mai repede!

Story Seeker Content marketing SEO
#urmarimtendintele ✅Aceasta e noua tendință în SEO, dacă ținem cont că Google testează marcajul Quick Read✨Nu optimiza articolele pentru a avea o anumită lungime, cât mai degrabă pentru calitate și oferă‑le cititorilor tăi răspunsul pe care îl caută, cât mai repede!
Cu alte cuvinte, articolele scurte și la obiect vor avea acest marcaj în rezultatele căutării tale. Așadar, tu cum preferi, să găsești răspunsul la căutarea ta citind un articol care îți ia cel mult un minut, sau care îți ia 10 minute? Pe care e mai probabil să dai click, pe articolul cu marcajul <1 min read, ori pe cel cu marcajul <5 min read. Depinde, de ce ai nevoie și care e obiectivul tău. Ai nevoie de un răspuns rapid sau de o abordare în profunzime a unui subiect. Statisticile arată că cele mai multe persoane ce efectuează o căutare își doresc un răspuns cât mai rapid la întrebarea lor.
🔷Dacă ai nevoie de ajutor cu strategia ta de content marketing și te întrebi cum ar trebui să fie articolele tale – lungi, scurte, de ce și când, atunci dă‑ne un semn! Venim cu toată experiența noastră de +17 ani de scriitură pentru a‑ți răspunde! Vezi aici serviciile Story Seeker de content marketing, SEO și copywriting!
To top
Story Seeker