#shortone Promovarea prin participare la târguri internaționale

Fii prezent anual la unul sau mai multe târguri. E o modalitate excelentă de networking, de întărire a relațiilor cu partenerii tăi din străinătate și de poziționare pe piețele externe.

promovare online eficienta story seeker

Ce beneficii ai când participi cu compania ta la târguri internaționale în domeniul în care activezi?

  • te întâlnești cu partenerii tăi de afaceri și cu potențiali colaboratori
  • ești la curent cu inovațiile din domeniu – pe ce pun accentul participanții la târg? Cum te‑ai putea dezvolta pe piața în care activezi și ce alte piețe ai putea atinge?
  • ai parte de multă inspirație și conexiuni valoroase.

E adevărat, participarea la un târg internațional este costisitoare, așa că alege cel mai relevant târg pentru tine.

Cine sunt expozanții și câți sunt? E posibil ca o singură zi să nu îți ajungă să vizitezi toate standurile care te interesează. Întâlnirile relevante pot dura și 30‑45 de minute, timp petrecut la un singur stand.

E important să ai setate de acasă o serie de obiective. Ce îți dorești să obții prin participarea la târg? Așa vei putea să filtrezi și standurile pe care le vizitezi.

Folosește toate conexiunile realizate și ia legătura în avans cu potențialii tăi parteneri prin email și telefon. Stabilește întâlniri online și vezi dacă parteneriatul se poate concretiza.

Fii prezent anual la unul sau mai multe târguri internaționale. E o modalitate excelentă de networking, de întărire a relațiilor cu partenerii tăi din străinătate și de poziționare pe piețele externe.

Contactează‑ne, Story Seeker face diferența între un business online bun și unul excelent!
Aici am fost prezenți, alături de unul dintre clienții noștri, la Aquanale – târgul internațional ce a avut loc la Köln cu focus pe piscine, saune, spa‑uri și tot ce ține de această nișă.
To top