Subiect: #shortone
#shortone Promovarea prin participare la târguri internaționale
Află rapid din articol care sunt beneficiile participării la târguri internaționale. Verifică programul anului 2024!
#shortone Prezență profesională, strategică și eficientă pe LinkedIn
Stabilește-ți obiectivul de comunicare pe LinkedIn. Descoperă elemente care te ajută să ai un profil eficient.
#shortone Ce înseamnă owned media, paid media și earned media
Află rapid din articol care e diferența între owned media, paid media și earned media. Aplică pentru compania ta!
#shortone Știai de noua tendință în SEO? Marcajul Quick Read din Google
Optimizează SEO articolele pentru calitate și oferă-le cititorilor tăi răspunsul pe care îl caută, cât mai repede!
#shortone – John Boyne la FILIT 2022 – însemnări
Adorăm întâlnirile cu autori contemporani de la FILIT - sunt pline de inspirație. Iată câteva însemnări de la evenimentull cu John Boyne.
#shortone Secretul promovării online eficiente
Descopera secretul promovarii online eficiente + un studiu de caz. Citeste, aplica, bucura-te de rezultate!
#shortone Cum să scrii un text tehnic valoros – chiar dacă nu știi nimic despre domeniu
Descoperă cum scriem un text tehnic valoros + un exemplu concret. Story Seeker face content marketing pentru domenii tehnice. Află detalii!
#shortone 5 modalități prin care să refolosești conținutul
Repurpose content! E un îndemn. Beneficiază de una din cele mai eficiente strategii de content marketing. Vezi cum în articol!
#shortone Când e o idee bună să te promovezi în presa scrisă?
Dacă publicul tău țintă citește presă scrisă, atunci trebuie să te promovezi acolo! De ce detalii trebuie să ții cont?
#shortone Cum trebuie să fie un text publicitar bun?
De fiecare dată când vorbim despre modul de a scrie un text publicitar încurajăm (aproape obsesiv) două chestiuni...
#shortone Checklist: Pârghii de creștere în ecommerce
Ecommerce: Răspunde la întrebări și nu uita că un client recurent este mai ieftin decât unul nou. Crește afacerea ta ecommerce!
#shortone De ce îți trebuie publicurile țintă?
Foarte multe business-uri nu au definite clar publicurile țintă. Sau dacă le au, nu sunt complete, ori, și mai rău, nu sunt folosite.
#shortone Scurtează link-ul când publici în social media!
Scurtează link-ul, interpretează statisticile, optimizează, crește! Vezi exemplu concret de cum poți face asta cu bit.ly
#shortone Lista completă a canalelor de comunicare
Tu ce canale de comunicare folosești? Ia-ţi un pix şi o foaie şi pregăteşte-te de checklist! Fă repurpose content pentru eficiență.
#shortone Care e diferența între traficul organic și traficul direct?
Care este diferența între traficul organic și traficul direct. Ce alte tipuri de trafic mai există. De unde ai vizite? De unde ai vânzări?
#shortone Verifică! Site-ul tău are… metadescrieri?
Verificati dacă site-ul vostru are metadescrieri. E important. Vezi exemple concrete așa da și așa nu. Cum poți optimiza metadescrierea.
#shortone Cum obţii mai multe review-uri pe Google?
Metoda pas cu pas prin care obții link-ul pentru reviews în Google My Business. Afacerea ta se va lista mai bine in Google.
#shortone 3 greșeli frecvente în conceperea conținutului unui site
Evită aceste greseli frecvete atunci când pregătești conținutul site-ului. Site-ul este cel care convertește!
#shortone Tu faci marketing prin conținut?
Începe acum să faci marketing prin conținut. Ce preferi: text, audio sau video? Sau poate o combinație într-un content plan relevant.
#shortone Optimizează paginile site-ului. Vezi cum!
Optimizează site-ul cu ușurință ținând cont de aceste sfaturi simple. Vezi checklistul și urcă poziții în Google rank!
#shortone Ești brand local și faci reclame? Ține cont de asta, altfel pierzi mulți bani.
Nu pierde buget important de marketing! Evită această greșeală în setarea reclamelor, mai ales dacă ai o afacere locală.
#shortone Despre strategia pentru Black Friday
Ce poți face ca să te promovezi cât mai bine de Black Friday? Cu strategia potrivită îți poți atinge obiectivele anuale.