#shortone Când e o idee bună să te promovezi în presa scrisă?

Presa scrisă nu a murit, iar dacă publicul tău țintă citește astfel de publicații, atunci trebuie să te promovezi!

story seeker presa scrisa

Atunci când decizi să te folosești de promovare în presa scrisă și să publici într‑un periodic, trebuie să iei în considerare în primul rând ✅audiența revistei și apoi să întrebi care e ✅modalitatea de distribuție – unde se va putea găsi revista/ziarul. ✅E plătită, gratuită?

În funcție de aceste detalii (extrem de importante) te gândești la un articol care chiar aduce informații valoroase publicului țintă al revistei (care trebuie să se regăsească și în publicul tău țintă – altfel nu are sens să publici acolo). Furnizarea de informații de calitate va ajuta la poziționarea ca expert în domeniul tău.

În plus, trebuie să ai grijă ca articolul tău, conceput special pentru promovare în presă scrisă:

  • să fie bine conceput
  • ușor de citit
  • să nu fie scris din perspectiva unui agent de vânzări

Scopul promovării este de a‑ţi consolida imaginea și a câştiga încrederea potențialilor clienți, nu de a face un ban rapid. Este important ca articolul tău să iasă în evidență, dar nu într‑un mod negativ.

Când este cel mai bun moment pentru a te promova în presa scrisă?

✅Oricând simţi că ai ceva valoros de spus, care ✅se aliniază cu interesul cititorilor publicației pe care ai ales‑o! În plus, este important să te asiguri că informaţiile pe care le oferi ✅sunt oportune și relevante pentru momentul publicării.

De exemplu, eşti organizator de nunți și vrei să scrii un articol despre „cum să ai o nuntă fără stres”. Ar fi perfect să îl propui pentru publicare într‑un număr de vară al unei reviste de nunți. Iată un alt exemplu: dacă publicul tău ţintă este format din părinții cu copii de vârstă școlară, ar fi ideal să plasezi un articol în suplimentele sau publicațiile care apar la începutul anului școlar.

Ești pregătit să faci următorul pas? Citește un articol despre tacticile pe care le poți folosi pentru a intra în contact cu reprezentanții unui ziar sau ai unei reviste.

Deci, iată – câteva lucruri de luat în considerare înainte de a te promova în presa scrisă. Inspiraţie!

To top
Story Seeker