Refolosește conținutul! Adaptează‑l în funcție de canalul de comunicare folosit și de publicul căruia i te adresezi. Astfel, îți îmbunătățești vizibilitatea organică și ajungi la un public mai mare și relevant pentru afacerea ta. De altfel, refolosirea conținutului reprezintă una dintre cele mai eficiente strategii de content marketing. Iată un exemplu concret!
Să spunem că ai un ARTICOL de blog foarte bun. Știi asta pentru că ai văzut cifrele din analytics. Cititorii tăi sunt foarte interesați de ceea ce comunici tu în articol.
- Preia o parte din articol și transformă‑l în citate pe care le poți pune pe vizualuri pentru Instagram.
- Filmează‑te folosind articolul drept script – în maxim 1 minut (pentru facebook, instagram), în maxim 10 minute pentru youtube și linkedIn.
- Ai mai multe articole pe aceeași temă, ce se completează perfect? Minunat! Adună‑le pe toate într‑un material valoros, tip ebook gratuit și folosește‑l pentru a‑ți mări baza de adrese de email.
- Trimite un newsletter care are la bază articolul tău și îndeamnă abonații să citească mai mult chiar la tine pe site.
- Oferă posibilitatea cititorilor tăi să distribuie articolul sau porțiuni ale sale în social media.
Content marketingul este extrem de eficient mai ales atunci când ajunge la publicul tău tintă prin mai multe canale de comunicare. Informezi, educi, distrezi și în același timp te poziționezi ca expert în domeniu și câștigi încredere. De aici și până la conversie e un pas atât de… mic. Începe să creezi conținut valoros chiar de acum!