Oricât de bună ar fi promovarea, dacă site‑ul nu este intuitiv și ușor de utilizat, nu va converti.
Iată 3 dintre cele mai frecvente greșeli pe care le‑am întâlnit în ceea ce privește conținutul site‑urilor:
- Site‑ul nu are o descriere (meta), așa că google preia ce informații vrea din site (vezi imaginea de mai jos)
- Textele sunt generale, scrise la persona I – facem, realizăm, vă oferim, promovăm valori
- Textele sunt clișeistice: găsim cuvinte precum profesionalism, atenție la detalii, echipă tânără, dinamică, servicii de calitate
Ce trebuie să rețineți este că focusul trebuie îndreptat către client și beneficii. Astfel, adresarea trebuie să fie făcută la persoana a II‑a singular sau plural, în funcție de specificul businessului si musai inserate butoane de chemare la acțiune relevante, astfel încât să ghidăm vizitatorul spre ceea ce ne dorim să facă pe site‑ul nostru.