Dacă la această întrebare răspunsul e mut şi arată, well…cam ca în imagine, atunci citeşte în continuare pentru un truc rapid.
👉 Trimite un link direct de review Google My Business (Google Afacerea Mea) către clienţii tăi vs. „Te rog să îmi dai un review pe Google”.
Cum obţii link‑ul?
- Mai întâi, fii sigur că ai în cont un short name deja setat (dacă nu, din tabul Home, găseşte caseta de text în care eşti invitat să îţi completezi listarea si să adaugi profilului un nume scurt.
- Poate dura câteva minute (sau mai mult) până când Google îţi aprobă modificarea.
- Te reîntorci în tabul Home a profilului tău Google My Business şi vei găsi caseta de text în care eşti îndemnat să obţii mai multe review‑uri (Get more reviews). Acolo ai şi butonul Share profile. Apasă.
- Popup‑ul care se va deschide conţine link‑ul direct pe care trebuie să îl transmiţi clienţilor tăi, în ce fel doreşti tu, pentru a obţine review‑uri pe google.
Afacerea ta se va lista mai bine in Google daca ai review‑uri de calitate. Cu cât modul în care clienţii tăi fericiţi îţi pot da review‑uri e mai uşor, cu atât ei chiar o vor face! Inspiraţie!