#shortone Ce înseamnă owned media, paid media și earned media

Într-un ecosistem online în continuă schimbare, nu te baza doar pe ideea că sunt puțini cei ce vor plăti să nu vadă reclame în social media.

story seeker articol social media

„Compania Meta ar putea introduce o taxă lunară de 13 euro pentru utilizatorii din UE care nu mai doresc afișarea de reclame în social media pe Facebook și Instagram”, arată un raport intrat în posesia Wall Street Journal și citat de Reuters. Într‑un ecosistem online în continuă schimbare, nu te baza doar pe ideea că sunt puțini cei ce vor plăti să nu vadă reclame în social media. Construiește‑ți instrumente pe care tu să le controlezi:

  • owned media (adică acele canale de comunicare asupra cărora ai control absolut). Uite câteva exemple: site, blog, baza de date de email marketing/SMS marketing, aplicație pentru telefoanele mobile.
  • paid media (adică reclame, advertoriale, sponsorizări în cadrul unor podcasturi).
  • concentrează‑ți atenția și asupra earned media. Generează recomandări, testimoniale, articole de presă, în care brandul tău este menționat voluntar, fără ca tu să plătești pentru asta.

Dacă ai un business în industria frumuseții, accesează Ghidul de promovare pentru saloane de înfrumusețare, pe care tocmai l‑am lansat – te ajută să depășești cu bine aceste schimbări. Cum? Sunt la îndemâna ta 35 de pagini de informații practice, concrete, structurate cu metodologia de promovare pe care o folosim și noi în agenție. Informația este dedicată și personalizată pentru promovarea saloanelor de frumusețe cu idei și exemple care se aplică strict în domeniul de înfrumusețare. Vei găsi multe întrebări care te ajută să îți clarifici anumite aspecte legate de afacerea ta. Te invităm să le răspunzi și vei descoperi detalii interesante despre modul în care faci lucrurile, ce te vor ajuta să treci la nivelul următor în business.

Contactează‑ne, Story Seeker face diferența între un business online bun și unul excelent!

To top