#shortone Prezență profesională, strategică și eficientă pe LinkedIn

Pentru a avea vizibilitate bună pe LinkedIn, postările autentice și interesante sunt un element necesar.

promovare online eficienta story seeker

Pentru a avea vizibilitate bună pe LinkedIn postarea ta trebuie să aibă comentarii ample în primele 4 ore de la publicare. LinkedIn încurajează interacțiunea, conversațiile reale și relevante. Comentariile ample indică o conversație în desfășurare și pot face postarea mai atractivă pentru ceilalți utilizatori. Se întâmplă așa pentru că LinkedIn își ajustează algoritmul ca să aducă în prim plan postările ce au o durată de viață mai mare și pot să genereze interacțiuni timp îndelungat. În același timp, acordă o atenție deosebită postărilor care generează engagement, cum ar fi like‑uri, comentarii și distribuiri.

Comentariile sunt considerate de rețeaua LinkedIn un semn puternic de interes din partea audienței și dorința de interacțiune reală cu conținutul. Cu cât o postare primește mai multe comentarii în primele ore, cu atât este mai probabil să fie clasată mai sus în feed‑ul utilizatorilor.

Conținutul postărilor autentic și interesant rămâne esențial pentru a obține rezultate pe termen lung în platformă. O postare care stârnește discuții încurajează oamenii să petreacă mai mult timp pe platformă, ceea ce este benefic pentru algoritm.

Online‑ul trebuie să se îmbine cu offline‑ul în ceea ce privește conținutul postărilor. Recomandăm să scrii despre chestiuni reale, palpabile de la studii de caz, până la participari la evenimente, apariții media, luări de poziție. LinkedIn e rețeaua perfectă în care să publici toate aparițiile tale media. În plus, e important să valorifici tot ce ai deja – prezentări, video, articole.

Postările autentice și interesante pe LinkedIn nu sunt suficiente pentru a‑ți construi o prezență profesională strategică și eficientă

Care este obiectivul tău legat de comunicarea pe LinkedIn?
Dincolo de funcția pe care o ocupi în companie, pe profilul tău e recomandat să fie evidențiate chestiuni legate de personal branding, poziționarea ca specialist, și propria personalitate.
Am conceput o metodologie după care facem auditul profilului LinkedIn pentru clienții noștri – contactează‑ne dacă vrei să ajungă și la tine!

To top