#shortone Verifică! Site-ul tău are… metadescrieri?

Exemple concrete de metadescrieri AȘA DA și AȘA NU.

story seeker metadescrieri site

Promovarea este eficientă atunci când ai un plan cu obiective în minte și site‑uri optimizate, care chiar convertesc.

Verificați dacă site‑ul vostru are metadescrieri. E important.
Altfel, la cautarea google sub titlul site‑ului vostru apar informații random, mai mult sau mai puțin relevante. Gândiți‑vă dacă astfel imaginea voastră în rețeaua de căutare mai este convingatoare în raport cu celelalte site‑uri care au acordat atenție acestui aspect. De asemenea, același șir de informații, despre care voi nu aveți niciun control, apare cand distribuiți link‑ul site‑ului pe facebook.
Pentru a intelege exact la ce ma refer, am adaugat in imaginea de mai jos 4 exemple, la intamplare de pe google facand cautare dupa termenii „jucarii copii”.

eemple metadescrieri story seeker
1 – deloc relevant, general pentru căutarea mea, focus pe ei ca business și nu pe mine ca potențial client
2 – nu are metadescriere setată, așa că Google a preluat informații la întâmplare
3 – extrem de scurt, dar mai bine, descrie ce ar trebui să fie în categorie. Ar trebui optimizată.
4 – exemplu pozitiv ca ton al vocii, însă trebuie avută grijă la typos și lungimea recomandată pentru metadescrieri (max 160 caractere).

Ideal metadescrierea trebuie să reliefeze clar despre ce este pagina, să scoată în evidență beneficii și să aibă o chemare către acțiune. Doar ne dorim ca cei care vad descrierea paginii să intre pe site!

To top
Story Seeker