Cum să faci curățenie de primăvară…în marketing. Bune practici.

Comunicarea de sărbători trebuie să aibă personalitate – personalitatea voastră, ca brand, iar mesajul să fie potrivit pentru categoriile voastre de public țintă

Story Seeker articol_curatenie in marketing

Am început să scriem acest articol și am ajuns să facem curățenie de primăvară – nu acasă, ci în marketing (social media și pe site). Credem că în această perioadă ambele (comunicarea specifică și curățenia) sunt extrem de importante pentru companie.

Comunicarea de sărbători trebuie să aibă personalitate

E adevărat, în aceste perioade de sărbătoare, am putea să ne limităm la simple și sincere urări de „Sărbători fericite, alături de cei dragi cu momente frumoase de relaxare” și chiar vă dorim asta însă, chiar și comunicarea de sărbători trebuie să aibă personalitate – personalitatea voastră, ca brand, iar mesajul să fie potrivit pentru categoriile voastre de public țintă.

Vedem multe mesaje impersonale în perioada asta, ce se potrivesc indiferent de brand, însă ce bine ar fi, ca și de sărbători să comunicăm personalizat. Cum se raportează publicul tău țintă la această sărbătorare? Dar tu ca brand? Are sens o campanie comercială în această perioadă? Dacă, da, go for it! Fă‑o memorabilă!

Postarea ”Sărbători fericite…” și cea cu programul vostru de sărbători reprezintă una‑două postări, ATÂT. Vrei să te țină minte clienții? Atunci, ele trebuie să facă parte dintr‑un content plan, iar content planul, dintr‑o strategie de promovare, iar strategia de promovare, din strategia de business. Înțelegi ce vreau să spun…

Nu încerca să fii cineva care nu ești! Spune o poveste, folosește umorul, încurajează interactivitatea. Nu este necesar să postezi despre fiecare sărbătoare care există. Concentrează‑te pe sărbătorile care sunt relevante pentru marca ta și pentru publicul tău țintă.

Gata cu comunicarea, ne apucăm de curățenie …în marketing

Curățenie în marketing se referă de fapt la revizuirea și optimizarea profilurilor de social media și a prezenței online overall. Te asiguri astfel că toate informațiile pe care le transmiți sunt actuale, atractive și eficiente în atingerea obiectivelor tale de marketing.

De regulă actualizăm articolele de blog, astfel încât conținutul să fie cât mai relevant. Așa cum știi, în marketingul digital este o dinamică mare și mereu apar schimbări – de la instrumente, la algoritm. Eliminăm conținutul vechi și irelevant. Ținem cont de cuvintele cheie importante și de link‑urile pe care le promovăm pe platformele social media, verificăm să fi schimbat peste tot adresa sau numărul de telefon (dacă e cazul).

Concret, lăsăm aici câțiva pași prin care poți și tu trece, dacă tot vezi citești acest articol:
  • Identifică orice informație care este învechită, incorectă sau lipsă – adu modificările necesare.
  • Asigură‑te că toate informațiile de contact, descrierile, locațiile și linkurile tale sunt actuale.
  • Elimină sau actualizează orice conținut vechi sau irrelevant.
  • Trage o privire la insight‑uri – ce a funcționat cel mai bine până acum? – ca să ții cont atunci când lucrezi la content planurile următoare.
PS. Dacă aș urca acest articol în facebook în 3 forme diferite– însoțit de o imagine reală, de una cu AI si fără nicio imagine. Care crezi că va performa cel mai bine?

Echipa Story Seeker combină expertiza tehnică cu o înțelegere profundă a nevoilor și obiectivelor clienților noștri și lucrează împreună să identifice și să implementeze soluții personalizate și eficiente. Dacă vrei să transformi afacerea ta online, suntem aici pentru tine!

Story Seeker face diferența între un business online bun și unul excelent.

 

Articolul face parte din seria de bune practici în marketing digital. Dacă ai găsit idei bune pentru afacerea ta, pune‑le imediat în aplicare și dă‑ne de veste ce rezultate ți‑au adus.

>> Abonamentele Meta – ce schimbări sunt pentru utilizatori; bune practici pentru companii

>> Planul de conținut în social media. Exemple concrete de bune practici

>> Secretul promovării online eficiente

 

To top
Story Seeker