Promovarea online este un proces în care testarea, optimizarea, adaptarea contribuie decisiv. De exemplu, în cazul reclamelor pentru facebook, un vizual poate performa mai bine ca altul, chiar dacă e însoțit de același text. La fel, un anumit text convinge o parte a publicului mai bine, alt text funcționează pentru altă categorie de public.
În funcție de cifre, lăsăm acele reclame care au rezultatele cele mai bune și apoi testăm altele. E important să știi că sunt necesare 4‑7 zile, uneori și mai mult, pentru ca algoritmul să adune suficiente informații și pentru ca tu să vezi niște cifre apropiate de real, abia apoi poți trage niște concluzii. Nu e recomandat să faci schimbări prea des sau prea radicale.
Diferența principală dintre reclamele pe facebook și cele pe google este că în cazul Google, potențialul tău client caută activ, are intenția de a afla informații sau chiar de a cumpăra. Facebook‑ul afișează reclame audienței setate.
Reclamele nu sunt suficiente pentru promovarea online
…deoarece afacerea ta trebuie să câștige încrederea publicului‑ asta se face cu postări, articole de blog, răspunsuri bine gândite la întrebările primite. Nu e recomandat ca la o minimă interacțiune cu brandul tău tu să le prezinți direct oferta, de exemplu.
În vizualul ce însoțește această postare sunt rezultatele promovării realizate printr‑o campanie tematică 360 – pe toate canalele de comunicare avute la dispozitie: site, social media, PPC, email marketing. Este vorba despre un magazin online cu produse pentru curățenie care în luna august a realizat venituri de peste 100.000 de lei, cu o investiție de 20.000 de lei în reclame. Majoritatea comenzilor au venit din google ads. Cu toate acestea, restul canalelor de comunicare au fost susținătoare prin tipologiile de informații oferite. Pe facebook am avut reclame video în care demonstram eficiența produselor sau reclame bazate pe articole de blog utilitare ce ofereau răspuns la cele mai frecvente întrebări primite de la clienți. Toate, cu focus pe anumite produse relevante pentru campania de promovare în curs.
Contactează‑ne pentru a discuta mai multe detalii despre cum poți realiza campanii de promovare eficiente pentru business‑ul tău!