#shortone Ești brand local și faci reclame? Ține cont de asta, altfel pierzi mulți bani.

Nu pierde buget important de marketing. Evită această greșeală în setarea reclamelor.

story seeker reclame eficiente

🤨 Hai la sediul nostru din… Floreasca. (iar eu mă aflam la vreo 300 de km depărtare)
Îndemnul acesta mi‑a apărut acum 5 minute pe wall și atunci mi‑a venit ideea să scriu acest #shortone. Eu știu că voi știti, dar just in case!

✅ Daca ești un brand local nu uita că una dintre cele mai importante setări pe care trebuie să le faci în cazul reclamelor pe care le rulezi pe facebook sau pe google e sa targetezi în funcție de geolocație, persoane relevante, care chiar ar putea să fie interesate de produsele sau serviciile tale.

❗Altfel, riști să pierzi buget important, fără vreun rezultat concret și e păcat.

Poti targeta persoane:

  • dintr‑o anumită locație (continent, țară, regiune, oraș)
  • aflate la o distanță apropiată de respectiva locație (pe o rază de câțiva km)
  • care trăiesc acolo, sau sunt în trecere.

Sunt mai multe posibilități, numai nu lăsați audiența prea largă, decât dacă merită!

To top
Story Seeker