🙃 Cioc, cioc!
Se apropie luna noiembrie. Ești gata cu strategia pentru Black Friday?
Nu de alta, dar campaniile de teasing au început, iar utilizatorii site‑ului tău deja își adaugă produse în wishlist. Sau așa ar trebui 🙂
👉 În România, Black Friday are loc ceva mai devreme decât în America – unde se întâmplă în vinerea de după Ziua Recunoștinței – însă mulți comercianți vor avea reduceri 2 săptămâni ca să cuprindă și Black Friday american.
Ce poți să faci ca să te promovezi cât mai bine?
- Creează un landing page specific care să adune produsele sau serviciile participante la promoție. Pagina trebuie să fie optimizată, să conțină butoane call‑to‑action, să aibă un formular pentru obținerea adresei de email, etc.
- În perioada aceasta e bine să aduci cât mai mult trafic pe site, ca apoi să îl retargetezi prin toate mijloacele pe care le ai la dispoziție. Nu uita de email marketing!
- Sper că ai alocat un buget suplimentar de promovare pentru luna noiembrie. În această perioadă, costurile reclamelor vor crește. Chiar și așa, cu strategia potrivită ai putea să îți atingi obiectivele anuale.
După cum știi deja, Black Friday este o ocazie excelentă de a crește vânzările. Dar nu este la fel de simplu ca a pune produse la vânzare și a aștepta să vină cumpărătorii. Dacă vrei să profiți la maximum de una dintre cele mai aglomerate perioade de cumpărături din an, trebuie să începi promovarea din timp.
Asta înseamnă să creezi pagini speciale, să îți optimizezi site‑ul pentru trafic și să folosești campanii de teasing pentru a‑i entuziasma pe oameni cu privire la reducerile din magazinul tău. Contactează‑ne astăzi dacă ai nevoie de ajutor pentru a începe! Experții noștri te pot ajuta să creezi o strategie care să îți aducă mai mulți clienți și să îți crească profitul.