Succesul postărilor în social media și legătura directă cu echipa, site-ul, influencerii și competiția

Modul în care comunici cu publicul trebuie să fie autentic, transparent, să ofere încredere și să se adapteze intereselor audienței.

story seeker articol social media

Human to Human – oamenii din spatele brandului

Vrei să te conectezi cu publicul sau clienții tăi dincolo de ecran? Dezvăluie partea umană a companiei tale – cine sunt oamenii din spatele brandului? Comunică valorile companiei, cum le aplici zi de zi, cum îți motivezi echipa. Poți arăta, de asemenea, care este părerea partenerilor sau a clienților despre afacerea sau echipa ta, prin promovarea testimonialelor.

Promovează‑ți echipa, partenerii, încurajează‑i să împărtășească postările, la rândul lor, cu persoanele din listele sau grupurile în care sunt înscriși. 

Evită să transmiți ideea de vânzare în fiecare postare

Concentrează‑te mai mult pe educarea audienței și pe promovarea produselor sau serviciilor si a companiei. Cu alte cuvinte, pe câștigarea încrederii audienței tale.

Indiferent ce faci, nu spama clienții actuali sau potențiali. Trimiterea de mesaje și email‑uri nesolicitate este cea mai ușoară modalitate de a enerva clienții și de ajunge pe lista de parteneri nedoriți. Cel mai probabil, vor anula urmarirea paginii sau canalului tău și se vor dezabona imediat de la lista de mesaje.

Stabilește tonul vocii comunicării tale online

Modul în care comunici cu publicul trebuie să fie autentic, transparent, să ofere încredere și să se adapteze intereselor audienței. Vocea este pe aceeași lungime de undă cu valorile și obiectivele companiei tale, iar pe primul plan sunt întotdeauna clienții. Evită promovarea excesivă sau manipularea, te pot afecta negativ prin pierderea încrederii audienței.

Îmbunătățește experiența utilizatorului pe site 

Este site‑ul tău ușor de utilizat și simplu de citit și informațiile pot fi găsite imediat? Preferințele utilizatorilor sunt în continuă schimbare. Analizează și adaptează site‑ul periodic ca să te poți conectezi rapid cu publicul tău țintă. Găsești în acest articol câteva recomandări legate de optimizarea site‑ului, plecând de la cele mai frecvente greșeli identificate de noi.

Utilizează o pagină de destinație (landing page) personalizată și actualizată pentru fiecare campanie social media. Astfel, utilizatorul are o experiență îmbunătățită, iar traficul va fi direcționat cu prioritate către informațiile relevante.

Colaborează cu influenceri și parteneri relevanți ca să te conectezi cu publicul 

Vizibilitatea și credibilitatea afacerii pot crește și prin colaborarea cu influenceri sau parteneri de încredere, care se potrivesc cu valorile și obiectivele stabilite.

PRO TIP: Alege influenceri și parteneri care au o audiență similară cu publicul tău țintă. Doar așa, poți construi o relație autentică și benefică ce își va arăta beneficiile pe termen lung și te asiguri că mesajul ajunge la persoanele potrivite. Te vei bucura de mai multă expunere în mediul online, atât prin creșterea numărului de urmăritori, cât și prin consolidarea relațiilor cu publicul țintă. 

Asigură‑te că respecți regulile și politicile platformelor social media

Fiecare platformă social media are reguli și politici de funcționare și utilizare proprii. Atunci când apar modificări, ele sunt comunicate prin e‑mail sau direct în platformă. Este esențial să fii la curent cu acestea și să te asiguri că respecți toate regulile, pentru a evita orice posibilă problemă legală ce îți poate afecta reputația.

Revizuiește în permanență

Social media este o lume în permanentă schimbare. Este important să te adaptezi, să fii pregătit să îți ajustezi strategia pentru succesul social media pe măsură ce platformele și modul în care publicul interacționează cu conținutul evoluează. Nu ezita să experimentezi, să testezi idei noi și să înveți din rezultate, ca să rămâi mereu în top.

Urmărește cu atenție ce face competiția

Este esențial să monitorizezi modul în care comunică competiția și, în plus, să fii atent la ceea ce discută publicul ei. Poți deschide noi orizonturi, să descoperi idei noi care te ajută să îmbunătățești produsele și serviciile pe care le oferi. În plus, ești în permanență la curent cu schimbările din piață și poți obține informații valoroase care ajută afacerea să se dezvolte și să se diferențieze.

Ai ajuns până aici? Felicitări! E al 4‑lea articol din seria de bune practici în social media. Dacă ai găsit idei bune pentru afacerea ta, pune‑le imediat în aplicare și dă‑ne de veste ce rezultate ți‑au adus.

>> De ce ai nevoie să îți setezi obiective, înainte să faci postări în social media?

>> Publicul țintă pentru social media. De ce să scrii conținut cu o persoană clară în minte

>> Planul de conținut în social media. Exemple concrete de bune practici

 

To top